Saturday, February 4, 2012

hati girang


assalam semua, hari nie xde keje.. dari pagi tengok u tube sampai ke petang je keje aku, so terasa rajin sikit nak comey kn blog yang jarang aku sentuh nie, hee.. bila dah xde keje aku cari la keje, padahal nak exam midterm lusa nie haih ape la nak jadi ngan aku nie, banyak maen betul. sory, bebel untuk diri sendiri sekejap (so annoying kan?) 

ok, mulut dari pagi tadi rase nak mengunyah je, perut lapar gile.. nie la nasib aku kena tinggal ngan member member yang balik umah, pegi umah makcik dorang pon ade, sedih kesepian.. jadi laptop kesayangan nie la peneman setia dari pagi sampai ke malam non stop melayan aku haha berapi api dah aku rasa tahap kesabaran laptop nie (sebab tak de cooler fan).

jadi hari nie akan berakhir ngan perkara sia sia la nampaknye haha. tak berbaloi betul. tapi nak buat macam mane, dah aku nie tak rajin nak menghadap buku and note note semua. ok dah stop, aku nak continue buat keje keje aku untuk blog yang ntah pape nie. ok tata assalammualaikum =)

No comments: