Monday, February 13, 2012

truth about girls


assalam sahabat sahabat semua, pagi pagi nie kena la mood ceria sikit kan hee =) sebab aku always rasa tak ceria waktu pagi, yelah sebab kena bangun awal awal gi kampus. urghh tersangat la aku rasa malas hehe. 

anyway, pic kat atas tuh aku nak gambarkan personality sebenar girls yang ramai guys tak tahu.
tulah fakta sebenar di sebalik kelakuan diorang kat guys, yang buat guys rasa macam "eh mengadenye lah awex nie" , "gedik tak bertempat betullah perempuan nie", "macam budax budax la dye nie" and bla bla bla.. 

haa so aku nak bagitahu la the truth about girls nie kan.. tapi nie half je la kot, tak semua yang macam tuh.. anda semua kan pandai menilai personality orang from the first sight. tapi aku yakin yang last sekali dalam pic tuh macam betul haxhax.. 

(Once they choose YOU, it would always be YOU !)
aku suka ayat nie, macam dalam novel la plak..

judge lah seseorang selepas anda mengenali hati budinya secara mendalam, not before that ok. owrite, hope you all will get better life after this. aminn =D 

No comments: