Tuesday, January 11, 2011

facebook will shutdown??!


wooaa, fb ku akan lenyap dari pandangan mataku nanti, owh no! ape aku nak buat time bosan bosan nanti. xde sape da la nak chit chat chit chat dengan aku. sepi la hidup aku nanti,kihkihkih. beremosi sebentar. maap.



nie pengasas facebook, mark zuckerberg.

aku dapat info nie pon dari kawan kawan kat fb aku, nak taw infonya sila klik sini ya. waduh waduh aku suda lama taw tapi malas nak fikir betol atau nggak perkara nie sieyh. kalau betol la facebook nie akan di shutdown teros pada 15.3.2011 maknanya x sempat la bufday aku,wink wink*** sedih nye hati ini. hah! tapi kalau fb da x de baru la aku boleh taw sape yg betol betol ingat bufday aku or x..ye kan? haha,great great. bagus jugak kalo c mark zuckerberg nie nak shutdown fb,haha.

so, kita berblog jew la dan lupakan fb time dye shutdown nanti ya. yeahh. aku akan tunggu tarikh yg di sebut sebut 2. x sabar rasanye,wii wii.


and now x sampai berapa minit aku nak post entry nie tiba tiba aku terbaca ade orang post yang facebook nie x akan shutdown,wakaka. mana satu aku nak percaya nie,wink wink*** pening sudaa.huhu. haa kalau korang nak tengok info nie klik sini ya. so kita sama sama wait and see jew la sume khabar khabar angin nih. kalau 15.3.2011 nanti tiba tiba facebook korang da tidak berfungsi, haa maknanya betul la tuh da kne shutdown tapi kalau tengok ok jew and siap boleh update status so facebook tu akan terus bernyawa lagi la ye x,haha.
with <3 ~akusempoisajew~

No comments: