Wednesday, January 12, 2011

isu kasut crocs ada Kalimah ALLAH, satu kebetulan??





ok ok,isu nie dah lame di uar uarkan dan di gembar gemburkan pada tahun lalu.  memang kasut crocs dah jadi trend orang zaman sekarang, dari budak kecik sampai lah ke orang besar. boleh dikatakan, 1 family sekurang kurangnya ada 1 kasut crocs. kalau tak de, jiran-jiran sebelah mesti ada punya. hehe. tapi aku x pernah pakai kasut crocs nie,huhu.


isu-isu macam ni, susah kita nak merungkaikan dan membuat kesimpulan sama ada ianya hanya sebagai kebetulan atau memang disengajakan melainkan orang yang mencipta logo tersebut yang mengetahuinya kan. sama ada memang mereka sengaja nak merosakkan agama Islam ni atau pon entah la kan. lagi lagi bila kalimah ALLAH yang suci sepatutnya di hormati terletak di tapak kaki kita sendiri.

Gambar kiri, memang nampak gambar buaya la kan (teleng sikit kepala kalau tak nampak =.="). tapi gambar kanan, nampak dengan jelas kalimah Allah selepas di highlight dengan pen marker. persoalannya, adakah logo crocs itu benar benar kalimah ALLAH atau hanya kebetulan? haha macam macam la an..

nie ade lagi..


em,siapa yg rasa was was lebih baik jangan beli atau pakai selipar yg mempunyai kalimah ALLAH nie. kerana kita pon x tahu sama ada betul ke x logo nie bermaksud macam tu. dan sesiapa yg dah terbeli yg rasa sayang kalau membazir duet korang tu sebab dah x boleh pakai lagi sila simpan di dalam almari anda,huhu..aku pon x tahu nak buat macam mana.hehe. so anda sume, korang korang la kalau x tahu nak buat ape sila la rujuk dengan ustaz korang ye. itu sume hanyalah pendapat aku. nak tahu lebih lanjut, tanya lah dengan orang orang yang lebih berpengetahuan ok.
with <3 ~akusempoisajew~



No comments: