Monday, January 10, 2011

sudah sekian lama.. :)

waahh,,sudah lama tidak mengupdate ini blog, almaklumlah busy study ajew (ye kew??wakaka)..mula-mula aku nak bersihkan habuk habuk nie kejap. tunggu ye korang 10 minit ajew..

***********************************************

haksyumm,,alhamdulillah..(erk,terbersin sikit =.=") mintak maap ye sume.ok dah bersih la sikit kot, waahh, makin bersepah dgn widget kan,haishh..aku sebenarnya x boleh tengok widget widget yg comel comel nie. geram woo!. haha entah kenapa banyak sangat hello kitty kan?. aku tengok mula mula widget nie teros jatuh hati,wink wink *** bersinar sinar mata aku nak pilih yg mana satu,hehe.



wah,akhirnya widget widget yg bertuah je la yg dapat bertapa dalam blog aku nie,wii wii, dan begini la episod terakhir blog aku yg dapat aku edit,muahaha. warna pink putih tambah warna warni haha macam pelangi sudah. aku sebenarnye "kureng" dengan warna pink nie,entah macam mana lah aku boleh tersangkut dengan background nie.haishh.haha pape pon aku dah letak sumenya kat blog aku dah,muahaha.

harap harap x ada orang yg marah aku letak widget nie banyak banyak,sebab aku suka time benda benda nie bergerak wat kerja masing masing,wiii wiii.macam orang sudah,wakaka. and mintak maap sangat sangat kalau widget widget nie melambatkan lagi korang punye loading,hehe (mintak ampun ye sume =,=")
tapi nak buat macam mane kan aku tak nak buang or tukar lagi,hehe. sory laling laling sume >,< .
with <3 ~akusempoisajew~


No comments: