Tuesday, January 11, 2011

muda muda da nak kahwin??

wow,tajuk nie memang hangat kalau di masukkan dalam mane mane magazine kan like remaja or mangga,,wii wii..mesti sumenye pasti sold out ye x?? mesti sume teringin nak bace kan kan.ke x?? (malu nih kalau x =,=")
hehe ape ape pon aku post entry tajuk nie sebab hari nie iaitu pada tarikh 10.1.2011 [ ke da masuk 11.1.2011 nie ] eish x pe la berapa minit aje beza nya kan.

haa,kawan aku telah bertunang.wink wink*** tapi belum la menikah or kahwin lagi juz bertunang ajew.huhu. mesti dye tengah gembira kan malam nie,wuu da dapat cincin mak mertua sarungkan best best. aku baca dye tulis dye akan melangsungkan perkahwinan pada 3.6.2011. x lama lagi la tukan, cepat betol seru dye sampai,syukur syukur. aku bila lagi??muahaha nak juga rasa ye x? hehe. dye tinggal di kelantan,kawan aku semasa aku bersekolah di sek men teknik besut,terengganu. sama sama pengawas sekolah lagi, skema x aku? huhu. tapi aku nie bukan la jenis ikot peraturan sangat. alamak! terkantoi tercakap pulak,hee.

eyh,lari dari tajuk la pulak,haa back to the topic aku rasa terkejut la jugak bila dye paparkan gambar dye bertunang pada hari nie,(semalam) tapi aku tengok dye tersenyum jew bila duduk di sebelah tunang dye, tu maknanya dye sedang bergembira la kan. hari bahagia. so, aku doakan dye kekal dengan tunang dye tu sehingga ke jinjang pelamin pada bulan 6 nanti dan sehingga ke akhir hayat bersama sama. amin.

nie gambar kawan aku 


eyh eyh elyana pulak yg terkeluar, maaf.

maaf ye korang, gambar x boleh di paparkan la. hanya ini sahaja yg mampu aku uploadkan,hehe. maaf ye.
cantik jew dye kan,waa waa jeles nie,hehe. ape ape pon tahniah ye kepada kawan aku tu. kahwin nanti jangan lupa ajak aku taw,hee nak makan nasi minyak gak.ok sampai sini jew lah celoteh.
with <3 ~akusempoisajew~


No comments: